wtorek, 2 września 2014

Match #6

Po kolejnym tygodniu ciszy, nadszedł kolejny match ...


Rodzinka z dwójką naprawdę uroczych dziewczynek. Mają 5 i 3 latka, co jest dla mnie bardzo znajome, bo mam bratanka w wieku 5 lat, a mieszka ze mną od kiedy miał 2 i trochę, a poza tym najczęściej właśnie zajmowałam się dziećmi w takim wieku :) Muszę przyznać, że są przeurocze, na każdym zdjęciu uśmiechnięte i wesołe. Wgl muszę napisać, że na ich zdjęciach widać ciepłą, rodzinną atmosferę.

Rodzice są policjantami, a nie ukrywam, że też planuję pójść w tym kierunku, więc jestem ciekawa jak to tam wygląda. Mieszkają w NY, ale wiadomo jak jest w US, czyli jakąś godzinę pociągiem ( ogl można to nazwać farmą). Jak dla mnie spoko, takie połączenie ciszy i spokoju na wsi z tłocznym i przepełnionym niedaleko miastem.

Ogólnie jesteśmy po pierwszej rozmowie... W sumie jak to sb przypomnę, to wyglądało to trochę jak przesłuchanie, hahaha :P Prawdopodobnie umówimy się na drugą rozmowę, ale z doświadczenia wiem, żeby za szybko się nie nagrzewać.

A wgl, co myślicie o stronach, które pozwalają na poszukiwanie rodzin na własną rękę?
Myślicie, że to bezpieczne, czy lepiej nie bawić się w takie rzeczy? 

No nic, lece, a jak coś to będziemy in touch ;)

7 komentarzy:

  1. Bardzo fajny wiek dzieci no i lokalizacja :). Poszukiwanie rodzin na własną rękę nie jest dobrym rozwiązaniem,szczególnie jeśli chodzi o USA, co do Europy to nie mam zastrzeżeń.
    Pozdrawiam ::*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za radę ;) I gratuluje PM, liczę że mój nadejdzie niedługo :D

      Usuń
  2. a bo zastanawiałam się co jest nie tak z moim roomem że cisza od 2 tygodni, a miałam tylko 1 match. Myślałam że to wina agencji, ale jestem w tej co To jednak coś ze mną.:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba być cierpliwym i nie nakręcać się za bardzo ;)

      Usuń
    2. Trzeba być cierpliwym i nie nakręcać się za bardzo ;)

      Usuń