czwartek, 18 września 2014

Oh Yeah -> Perfect

" To jest sensacja aha, 
że Daniela aha,
jedzie do USA aha"
To taka moja innowacja twórcza. Sorry za dziecinadę, ale mam PM... Yeah me !!!!
Więc prawdopodobnie pod koniec października zawitam do NY, a konkretnie Wading River.
Jak ktoś jest w pobliżu to niech da znać, przyda mi się pomoc :P
Więc pod moją opieką będe mieć dwie blond kruszyny, przeurocze jak już wspomniałam wcześniej.
Cieszę się bardzo, bo naprawdę już się bałam, że jestem bez planów na przyszłość.
Rodzinka wydaję się spoko, chyba się dogadamy, ale nigdy nie wiadomo. Różnie to z nami Au pair bywa (jak fajnie móc być w tym gronie xD). W weekend jeszcze będę rozmawiać z dziewczynkami, żeby mogły się przygotować na mój przyjazd. Mam nadzieję, że im przypadnę do gustu :D
Dobra, chciałam się pochwalić, że mi się udało :P
To pa i do następnego :D

1 komentarz: